Friday, June 10, 2011

Sabah Truly Borneo

15 Mei 2011,aku terbang ke sabah,actually time nih aku baru lepas SPM dan PLKN,aku ingat lagi time tuh,aku berlepas dari Penang International Airport tepat jam2125(pandai2 la kira),flight delayed! kalau ikutkan awal,lepas maghrib


haa! ini laa..ke Kota Kinabalu..

diringkaskn cerita,safe flight kt KK,then tunggu turn amik luggage aku..lambat btul


i'm waiting!!!!,huhuhu..

ok,macam semua orang tahu,sabah sangat terkenal dengan gunungnya iaitu GUNUNG KINABALU,kt sini mmg mmg sangat best!


ni gunungnya,dalam perjalanan ke sana,kabus mmg tebal!kalu nak tahu gambar kat gunung tuh semuanya sekitar dalam pukul 7am,sudah cerah kan berbanding semenanjung,kalu kat semenanjung masih dalam blanket masing masing aa! tul ark?huhu





subhanaAllah,cantik kan?ciptaan Allah s.w.t memang sempurna + cantik,then terus gi satu tempat nih,nama tempat tuh KUNDASANG..


i'm driving! hehehe..Honda City milik atok n nenek aku kat sabah!then tibala di Kundasang! bak kata Maria Elena OMJAY! hahaha..kidink! YA ALLAH! cantik tul tempat kat sini,terkaku aku sebentar sambil tengok suasana dan keindahan kat sana! satu pengalaman yang aku tak dapat lupakan!tapi aku bleh share pic sikit jea aa




ni pula,bunga bungaan yang sempat aku snap kat sana,

ni je yang sempat pun,BTW thanxs sebab tengok entry kali nih! dan aku memang suggestkan sangat2 korang pegi sana sekali seumur hidup pun dah memadai! ok! memangla hijau je xde tempat2 hiburan,tapi percutian macam ni la baru yang dikatakan untuk "merehatkan otak,mencerdaskan minda",hehehe,pandai lak aku cakap! k,take care n see yaaa..salam c:

No comments: