Saturday, June 11, 2011

Happy Working at BATA,Sunshine square

Assalamualaikum w.b.t.,arghh! penat kerja harini,10am-10pm,cari rezeki,anywhere penat2 pun aku nk post new entry untuk harini,harini aku nk cecite cecite skit seharian aku kat tempat keja,nothing special aa,boring! no customer..so menyembang je banyak dengan promoter promoter lain..


hahaha,sempat aku snap time keja tadi,anywhere,tadi customer ada la..boleh2 ja..diringkaskan cerita,sampai la time break! MAKAN Time!! aku break pukul 7pm dengan ABANG2 dan KAKAK2 kat tempat keja tuh! maklumla aku paling muda..diowang paling tua..hehehe! jgan marah naa,aku,abang ADi 19,abang SyuK 24(kot,hahah),Kak AIni(20),Kak Nabila(19)..


hahahaha,jangan terkejut! tengok, Mr.Johnson pun ada dalam ini gambar! hahahaha,aku snap banyak pic,tapi x save,diowang dok wat malu2 kucing! aku dpt snap pic si Adi ja! x sporting langsung kak aini ngn kak nabila nih! segan tahap ___________(pandai pandai la isi sndri,hahha)

then,boring boring aku snap ini aa,kesian ngat aih aku tengok,t beli lain ea Adi,ini kunci moto dengan keychain si Adi,dah sama dengan bekas kicap daaaa~

dah hampir sama,jangan marah naa Adi! hahaha
tak lama selepas tu,makanan yg diorder sampai,jadi makan aa,aku makan roti canai keping dengan kuah parpu ja! murah sikit! save budget!


haa,ini je yang mampu,then lepas makan semua,aku dengan abang syuk balik ke tempat keja aa,diowang semua balik awal(MORNING),aku dengan abang syuk samapai ke malam aa,memang penat,tapi aku memang suka keja kat sini,bak kata "dah biaseeeeeeeeeee",huhuhu,pasni terpaksa berenti juga kerja,sudah mau sambung belajaq! anywhere may have a good day for tomorrow! c:

2 comments:

Semus!m Qaseh said...
This comment has been removed by the author.
Semus!m Qaseh said...

mmg terbaeklah..nanti klu rajin wat la cerita g..(^_^)
p/s:nie nabila pnjm blog kakak....hehehe